Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

*

Fateh al-Islam terrorists run away to their heels from Syria back to Lebanon

The Lebanese newspaper “Al-Akhbar” stated that the terrorists of the group Fateh al-Islam, linked to al-Qaeda, ran away to their heels from Syria to Lebanon, after finishing their battles.

The newspaper said that these terrorist/fighters returned to Lebanon after they left Beirut Camps to fight with the armed mercenaries groups in Syria. No more money?

Some of them said that they got shot by different armed mercenaries factions in Syria, and that is the reason of their returning.

This is a sign that fewer dollars are flowing now into the pockets of mercenaries in Syria, and so the rats are killing among themselves for that little bit of remaining cheese

*

I terroristi di Fateh al-Islam scappano a gambe levate dalla Siria in Libano

Il quotidiano libanese “Al-Akhbar” ha dichiarato che i terroristi del gruppo di Fatah al-Islam, legati ad al-Qaeda, sono scappati a gambe levate dalla Siria verso il Libano, dopo aver terminato le loro ‘battaglie’.

Il giornale ha detto che questi terroristi/combattenti sono tornati in Libano dopo che avevano lasciato i loro campi a Beirut per andare a combattere con i gruppi mercenari armati in Siria. Niente più soldi?

Alcuni di loro hanno riferito di essere diventati il bersaglio di spari da parte di diverse fazioni di mercenari armati in Siria e che questo è il motivo del loro ritorno.

Questo è il segno che meno dollari stanno affluendo oggi nelle tasche dei mercenari in Siria, e perciò i ratti si scannano tra di loro per quel poco di formaggio rimasto.

*

Arab Agencies – 21/11/2012

SyrianFreePress.net Network  translated  at

https://syrianfreepress.wordpress.com/2012/11/21/11078/

*

*

*

*

Advertisements