Tags

, , , , , , , , ,

*

Syrian Interior Minister: Syria Stronger than all Terrorists, Conspirators

Minister of Interior Let. Gen. Mohammad al-Shaar stressed that Syria is stronger than all schemes plotted by the Takfiri terrorists and conspirators.

In a speech during a graduation cermony of a new batch of cadets in Damascus, Minister al-Shaar added that Syria will emerge from the crisis stronger because of the will of its people and the ability of its army.

He added that the war waged against Syria aims at undermining Syria’s sovereignty and national stances embodied by supporting resistance and rejecting US dictations which aim at serving the interests of the Israeli entity.

“What is important for the US is protecting Israel’s security and monopolizing the Arab petroleum, Washington will do anything to secure these issues, whether through direct occupation or through plotting schemes to create and escalate conflicts in the Arab region” al-Shaar said.

*

Ministro dell’Interno Siriano: la Siria è più forte di tutti i terroristi e cospiratori

Il Ministro siriano degli Interni, Lt. Gen. Mohammad al-Shaar, ha dichiarato che la Siria è più forte di tutti i progetti sovversivi organizzati dai terroristi Takfiri e cospiratori.

In un discorso durante la cermonia di laurea dei nuovi cadetti a Damasco, il ministro al-Shaar ha aggiunto che la Siria uscirà dalla crisi più forte che mai, a causa della volontà del suo popolo e della capacità del suo esercito.

Egli ha aggiunto che la guerra condotta contro la Siria mira a minare la sovranità della Siria e le sue posizioni nazionali che incarnano e sostengono la resistenza e il rifiuto delle imposizioni statunitensi che mirano a servire gli interessi della società israeliana.

“Ciò che è importante per gli Stati Uniti è protegge la sicurezza di Israele e monopolizzare il petrolio arabo, e Washington farà di tutto per proteggere questi interessi, sia attraverso l’occupazione diretta, che tramite cospirazioni organizzate per creare e aumentare i conflitti nella regione araba”, ha aggiunto al-Shaar.

*

M. Nassr – SANA – 27/11/2012

SyrianFreePress.net Network translated at

https://syrianfreepress.wordpress.com/2012/11/27/11350/

*

*

*